ZDRAVLJE

Bakterija Helicobacter pylori i rizik za dijabetes

Osobe inficirane bakterijom Helicobacter pylori imaju 2,7 puta veći rizik za razvoj dijabetesa, objavili su američki znanstvenici s University of Michigan.

08.02.2012. - PlivaZdravlje.hr

Surf 'n' Fries i Happy Bubble u Arena Centru

Happy Bubble, Surf 'n' Fries i Chill-frozen yogurt zaokruĹľili su ponudu Food Courta u Arena Centru

08.02.2012. - Cromoda.com

Studija povezuje konzumaciju alkohola i rak debelog crijeva

Osobama koje popiju nekoliko doza alkoholnih pića dnevno te imaju obiteljsku povijest obolijevanja od raka debelog crijeva i samima prijeti veći rizik za razvoj ovog tipa...

08.02.2012. - PlivaZdravlje.hr

Makroni u francuskom modnom ruhu

Makroni u francuskom modnom ruhu

Iako mnogi slastiÄŤari u svom asortimanu nude makrone raznih okusa, jedino me kultna zagrebaÄŤka slastiÄŤarna Orijent nije razoÄŤarala

08.02.2012. - Cromoda.com

Maybelline u Zagrebu predstavio kalendar za 2012.

JuÄŤer je u Zagrebu odrĹľano predstavljanje prestiĹľnog kalendara Maybelline New York 2012.

08.02.2012. - Cromoda.com

Istraživanje: Kafa bez kofeina poboljšava pamćenje

Sarajevo-x.com - Istraživači su otkrili da ukoliko redovno pijemo kafu bez kofeina možemo poboljšati pamćenje, pogotovo ljudi koji pate od demencije ili su senilni zbog...

08.02.2012.

Zelenim čajem do samostalnosti u starosti

Starije osobe koje redovito piju zeleni čaj sposobnije su voditi samostalni život i neovisnije su od svojih vršnjaka, pokazalo je japansko istraživanje.

08.02.2012. - PlivaZdravlje.hr

Mentalne sposobnosti pušača brže propadaju

Muškarci koji puše izloženi su opasnosti bržeg slabljenja moždanih funkcija u odnosu na nepušače iste dobi, pokazalo je britansko istraživanje po kojem mentalne...

08.02.2012. - PlivaZdravlje.hr

Biometeorološka prognoza od 8. do 10. veljače

Biometeorološke prilike bit će nepovoljne iduća tri dana, a građani se upozoravaju da se primjereno zaštite od od hladnoće, izvijestio je u utorak Državni...

07.02.2012. - PlivaZdravlje.hr - Tagoviutorak, prognoza

Masnoće kao tampon-zona: Velike stražnjice su dobre za vaše zdravlje

Sarajevo-x.com - Volite svoju veliku stražnjicu jer je ona dobra za vaše zdravlje, savjetuju naučnici sa Univerziteta Oxford.

07.02.2012. - TagoviSarajevo, Oxford, zdravlje

U Splitu 549 ozlijeđenih

Zbog padova na snijegu ili poledici od petka do utorka prijepodne na hitni kirurški odjel splitskog Kliničkog bolničkog centra (KBC) primljeno je 549 ozlijeđenih pacijenata,...

07.02.2012. - PlivaZdravlje.hr

Lijek protiv raka smanjuje gustoću kostiju

Sarajevo-x.com - Najnovije istraživanje je pokazalo da lijek Aromasin, koji se koristi kao prevencija karcinoma dojke, smanjuje gustoću kostiju kod žena i povećava šanse za...

07.02.2012. - TagoviSarajevo, lijek, prevencija

Krvni test za dijagnozu depresije

Istraživanje provedeno u SAD u bostonskoj Massachusetts General Hospital ukazuje na mogućnost korištenja 9 biomarkera u krvi u svrhu otkrivanja pacijenata s depresijom.

07.02.2012. - PlivaZdravlje.hr - Tagovitest

Bolji uvid u djelovanje sastojka crnog vina

Testiranja američkih znanstvenika provedena na životinjama pokazuju na koji način resveratrol iz crnog vina može djelovati protiv niza kroničnih bolesti.

07.02.2012. - PlivaZdravlje.hr - Tagovibolesti, vina

Europa: Studen odnijela 360 života

Val studeni koji već desetak dana pustoši Europom odnosi nove žrtve, pa se sada broj umrlih od hladnoće popeo na oko 360, ne računajući žrtve prometnih nesreća,...

07.02.2012. - PlivaZdravlje.hr - TagoviEuropa, studeni, poplava

Legendarna Linda Evangelista (46) za magazin Love

Kanadska legenda Linda Evangelista krasi prvu solo naslovnicu u povijesti magazina Love

06.02.2012. - Cromoda.com - TagoviMagazin

Manji tanjuri ne pomažu osobama na dijeti

Suprotno uvriježenom mišljenju, korištenje manjih tanjura nije povezano sa smanjenjem količine konzumirane hrane, objavili su američki znanstvenici.

06.02.2012. - PlivaZdravlje.hr - Tagoviznanstvenici, hrane

Vino povećava rizik od karcinoma usta

Sarajevo-x.com - Britanska vlada upozorila je putem zdravstvene kampanje da dvije čaše vina dnevno povećavaju rizik od karcinoma usta kod ljudi. Uprkos tome što je karcinom...

06.02.2012. - TagoviSarajevo, Vlada, vino

1 2 3 4 5 6 7 8 9 ...  Sljedeća stranica
Impressum | Uvjeti korištenja | Drugi o nama | Marketing | Kontakt

Copyright © - Sva prava pridržana - Traži.hr - All rights reserved

Traži.hr donosi vam sve vijesti na području RH i regije

Pomozite nam poboljšati Traži.hr Šaljite nam svoje kritike i savjete